Przejdź do głównej zawartości
MARIKA Debiut 2k8 

   12.10.2018r., w warszawskim klubie Mała Warszawa odbył się niesamowity, jubileuszowy koncert mojej ulubionej piosenkarki Marty Kosakowskiej. Było to zdecydowanie najważniejsze wydarzenie dla wokalistki i dla Jej fanów, ponieważ minęło 10 lat od wydania pierwszej płyty(PLENTY) artystki. Z tej okazji mogliśmy napisać życzenia dla Mariki i wrzucić je do skrzyneczki.

    Koncert miał charakter wyjątkowy, ponieważ oprócz samego występu, pojawiły się nowe utwory,efekty specjalne, filmy z nagraniami i życzeniami od innych polskich artystów. Przez to mogliśmy posłuchać samych dobrych rzeczy o naszej Marice i dowiedzieć się jaka jest kochana, wymagająca i szalona, chociaż zawsze widzimy to przecież na scenie :) Na początku Marta zaśpiewała swój hit "Moje Serce", który wszyscy znają, uwielbiają i nigdy im się nie znudzi, jak np. mi :) Na jesienne wieczory utwór idealny, serdecznie polecam. Ale to nie koniec hitów! Na scenie obok Marty pojawili się też zaproszeni goście. Jako pierwszy wystąpił AbradAb z piosenką SZUKAM CIĘ POD SWÓJ RYTM(FT. MARIKA), która jeszcze bardziej rozkręciła publiczność. Po kilku piosenkach obok naszej idolki pojawiła się  Bovska, która zaśpiewała razem z Mariką przepiękną piosenkę FILIFIONKA. A na koniec rozczulił publiczność Paweł Domagała, który na początku zaśpiewał z Mariką utwór ILE WE MNIE JEST CIEBIE, przechodząc w swoją piosenką WEŹ NIE PYTAJ.

    Wieczór był przepiękny, a moja ulubiona Marika nigdy nie przestanie mnie zaskakiwać. Nie dość, że jest jedną z najcudowniejszych osób jakich poznałam; ciepła, serdeczna, uśmiechnięta i dodająca otuchy, to ma głos i wygląd na miarę światową, a godziny przeznaczone na jej twórczość i koncerty, zdecydowanie zaliczam do najlepszych godzin w moim życiu. Raz jeszcze gratuluję sukcesów, życzę kolejnych i z niecierpliwością czekam na nową płytę!

Zapraszam wszystkich na Instagram (Oficjalny Fanpage Mariki): @marika_official_fanpage
💖





AbradAb

Wpadła też Ula Afro-Fryc



Bovska

Paweł Domagała


💕

Uwielbiam ten uśmiech!

Anioł👼🏼


Ekipa: Gniewomir Tomczyk, Aga Yano, Marta Kosakowska, Patryk Kraśniewski,
Mikołaj Trybulec i Tomasz Busławski


Kocham!

Setne zdjęcie musi być💓



😂💖


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ROZMOWA Z JULIĄ STAWIŃSKĄ, INSPIRUJĄCĄ PODRÓŻNICZKĄ

ROZMOWA Z JULIĄ STAWIŃSKĄ: Simona Stolicka: Jula, jak zwykle dzisiaj widziałam Cię uśmiechniętą - jak się czujesz? Julia Stawińska: Ach dziękuję czuję się świetnie! Przy naszym poprzednim spotkaniu przyznałaś, że nie możesz usiedzieć dłużej niż 2 miesiące w jednym miejscu. Czy już Cię gdzieś „nosi”? Tak, tak przyznaję się - nie mogę usiedzieć! Już za miesiąc lecę do Kapsztadu - do Afryki. Wow! Nie miała to być Australia i Japonia? Tak, troszeczkę moje plany uległy zmianie - miałam tam lecieć, ale już tam byłam i stwierdziłam, że jeszcze kiedyś będę miała okazję żeby tam polecieć. Jednak Japonia tak nie do końca mnie przekonywała i moi znajomi, którzy wrócili właśnie z Kapsztadu byli zachwyceni, bardzo mi polecali to miejsce i na miesiąc przed wyjazdem zmieniłam destynację i teraz już tylko Afryka. Mogę coś jeszcze dodać? Jasne! Nawiązując do tego, że cały czas mnie gdzieś nosi - to prawda. Nie potrafię usiedzieć w jednym miejscu i jak za długo jestem
   6.06.2018r. Trzy tygodnie temu odbył się pokaz jednego z najbardziej znanych polskich projektantów, a mianowicie pokaz najnowszej kolekcji Roberta Kupisza- LATINA.     O 21:30  wszyscy zebrali się w Praskiej Drukarni przy ulicy Mińskiej 65... i zaczęło się ! Kolejny szok! A wiadomo, Pan Robert zawsze podnosi wysoko poprzeczkę jeżeli chodzi o pokazy. Za każdym razem wychodząc z prezentacji jego projektów, mówię: hmmm już chyba lepiej być nie może! A jednak! Zawsze jest LEPIEJ. Modele niesamowici, zrobili niezłe SHOW, którego nikt się nie spodziewał.Do klimatycznej piosenki, która później królowała na instagramach zaproszonych gości, modele przełamali pokaz i odegrali scenki niczym prawdziwi gangsterzy- latynosi! W rytm muzyki podchodzili do publiczności i tańczyli prezentując ubrania.     Oczywiście królował  „kupiszowy styl”: luźne spodnie, szerokie oversizeowe bluzy, napisy, cekiny, moro, falbany i tematyczne t-shirty adekwatne do kolekcji. Pomarańczowa bluza skradła moje serce❤️
WYWIAD Z KOBIETĄ SUKCESU, KTÓRA DZISIAJ RANO BYŁA GOŚCIEM PROGRAMU DZIEŃ DOBRY TVN „Życie kobiety ze sztangą”  Jolanta Popowicz Anasiewicz-bolesławianka, mistrzyni i rekordzistka świata znana z wytrwałości, miłości do siłowni i fitnessu, zdrowego stylu życia oraz z motywowania swoich podopiecznych i „wyciskania” z nich ostatnich sił - w dobrym tego słowa znaczeniu. Simona Stolicka: Witam Pani Jolu.Widzę, że uśmiech nie schodzi Pani z twarzy. Jak zwykle Pani świetnie wygląda.Jak tam samopoczucie? Ile godzin treningu dzisiaj za Panią? Chociaż dzisiaj jest niedziela...Czy mimo to był jakiś sport dzisiaj w planach? Jolanta Popowicz Anasiewicz: Witam,dziękuję. Samopoczucie zawsze jest bardzo dobre.Nie, w niedzielę nie chodzę na siłownię, chociaż jak jest lato, to wtedy biegam lub jak jest śnieg, jeżdżę na nartach, tak dla rekreacji. Czy po dniu ciężkiej pracy związanej z samorozwojem i budowaniem sylwetek miłośników fitnessu, odpoczynek, rozrywki (oprócz siłowni, bo sport