Przejdź do głównej zawartości
22.05.2018r. POKAZ PAPROCKI&BRZOZOWSKI    We wtorek 22 maja, wybrałam się na jednodniowy wypad do Warszawy, tylko po to by zobaczyć na żywo pokaz najnowszej kolekcji słynnego polskiego duetu; Marcina Paprockiego i Mariusza Brzozowskiego. Pokaz odbył się w przepięknym miejscu, czyli w Pałacu Kultury i Nauki i między innymi dzięki temu wszyscy zapamietają to show na długo. 
   Oprawa sceniczna była bardzo klimatyczna, na wybiegu stoliki, krzesła i  lampki na każdym, w tle ogromy napis THE PARADISO CLUB ! Przy pięknej muzyce, lekkiej mgle i czerwonym świetle reflektorów modelki i modele prezentowali swoje kreacje w dość nietypowy sposób; siadali na krzesła(niektórzy) i po chwili gdy modelki przechodziły, wstawali od stolików i szli dalej przed siebie! Pokaz był w stylu lat 70. , królowały dzwony, skórzane spodnie, lejące koszule  itd. Oprócz tego projektanci zachwycili nas przepięknymi sukniami na każdą okazję. A później jeszcze kolekcja bardziej na codzień z kwiatowymi printami i napisami, a wszystko to miało wyraziste kolory: zieleń, czerwień, czy róż. 
   Niespodzianką wieczoru była przepiękna WARIS DIRIE - somalijska modelka i pisarka, Kwiat Pustyni. Pokaz był wyjątkowy, wszyscy przez chwilę mogliśmy poczuć specyficzny klimat lat 70. Cudownie, że mogłam to wszystko zobaczyć. Projektantom jeszcze raz gratuluję i życzę dalszych sukcesów ! Jestem ciekawa jak zaskoczą nas następną kolekcją. Szczegółowa relacja na zdjęciach:
  


Pięknie !


💜

Start! Pierwsza modelka😍

Piękna Waris 🙈😍

Cudowna sukienka💓

Prezentacja kreacji "przy stoliku"

💚

Wyraziste kolory stylizacji

Lejące spodnie i koszula w stylu lat 70.


Różowa bluza i czapka pasująca do wszystkiego-MUST HAVE 


💖



Przepiękna biała,zwiewna suknia

😻

Pokaz połączony z pewnego rodzaju przedstawieniem😻


Cekniy 💓

Moja ulubiona sukienka 😻



...znowu cekiny💕



Przepiękna sukienka i zdobienie na plecach😍



Uwielbiam te rękawy!



Zaskoczenie!

Wiecznie uśmiechnięta💕

FINAŁ!


Projektanci ❣️

Gratulacje 👏🏼💐


Wszyscy piękni💓

Moja stylizacja: Bluzka, spodnie,narzutka,buty ZARA, torebka PINKO


Śliczna strefa INDIGO🌸




Uwielbiam to zdjęcie!

  
Pamiątkowe zdjęcie z duetem(ważne, że jest!)😂😜



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ROZMOWA Z JULIĄ STAWIŃSKĄ, INSPIRUJĄCĄ PODRÓŻNICZKĄ

ROZMOWA Z JULIĄ STAWIŃSKĄ: Simona Stolicka: Jula, jak zwykle dzisiaj widziałam Cię uśmiechniętą - jak się czujesz? Julia Stawińska: Ach dziękuję czuję się świetnie! Przy naszym poprzednim spotkaniu przyznałaś, że nie możesz usiedzieć dłużej niż 2 miesiące w jednym miejscu. Czy już Cię gdzieś „nosi”? Tak, tak przyznaję się - nie mogę usiedzieć! Już za miesiąc lecę do Kapsztadu - do Afryki. Wow! Nie miała to być Australia i Japonia? Tak, troszeczkę moje plany uległy zmianie - miałam tam lecieć, ale już tam byłam i stwierdziłam, że jeszcze kiedyś będę miała okazję żeby tam polecieć. Jednak Japonia tak nie do końca mnie przekonywała i moi znajomi, którzy wrócili właśnie z Kapsztadu byli zachwyceni, bardzo mi polecali to miejsce i na miesiąc przed wyjazdem zmieniłam destynację i teraz już tylko Afryka. Mogę coś jeszcze dodać? Jasne! Nawiązując do tego, że cały czas mnie gdzieś nosi - to prawda. Nie potrafię usiedzieć w jednym miejscu i jak za długo jestem
   6.06.2018r. Trzy tygodnie temu odbył się pokaz jednego z najbardziej znanych polskich projektantów, a mianowicie pokaz najnowszej kolekcji Roberta Kupisza- LATINA.     O 21:30  wszyscy zebrali się w Praskiej Drukarni przy ulicy Mińskiej 65... i zaczęło się ! Kolejny szok! A wiadomo, Pan Robert zawsze podnosi wysoko poprzeczkę jeżeli chodzi o pokazy. Za każdym razem wychodząc z prezentacji jego projektów, mówię: hmmm już chyba lepiej być nie może! A jednak! Zawsze jest LEPIEJ. Modele niesamowici, zrobili niezłe SHOW, którego nikt się nie spodziewał.Do klimatycznej piosenki, która później królowała na instagramach zaproszonych gości, modele przełamali pokaz i odegrali scenki niczym prawdziwi gangsterzy- latynosi! W rytm muzyki podchodzili do publiczności i tańczyli prezentując ubrania.     Oczywiście królował  „kupiszowy styl”: luźne spodnie, szerokie oversizeowe bluzy, napisy, cekiny, moro, falbany i tematyczne t-shirty adekwatne do kolekcji. Pomarańczowa bluza skradła moje serce❤️
WYWIAD Z KOBIETĄ SUKCESU, KTÓRA DZISIAJ RANO BYŁA GOŚCIEM PROGRAMU DZIEŃ DOBRY TVN „Życie kobiety ze sztangą”  Jolanta Popowicz Anasiewicz-bolesławianka, mistrzyni i rekordzistka świata znana z wytrwałości, miłości do siłowni i fitnessu, zdrowego stylu życia oraz z motywowania swoich podopiecznych i „wyciskania” z nich ostatnich sił - w dobrym tego słowa znaczeniu. Simona Stolicka: Witam Pani Jolu.Widzę, że uśmiech nie schodzi Pani z twarzy. Jak zwykle Pani świetnie wygląda.Jak tam samopoczucie? Ile godzin treningu dzisiaj za Panią? Chociaż dzisiaj jest niedziela...Czy mimo to był jakiś sport dzisiaj w planach? Jolanta Popowicz Anasiewicz: Witam,dziękuję. Samopoczucie zawsze jest bardzo dobre.Nie, w niedzielę nie chodzę na siłownię, chociaż jak jest lato, to wtedy biegam lub jak jest śnieg, jeżdżę na nartach, tak dla rekreacji. Czy po dniu ciężkiej pracy związanej z samorozwojem i budowaniem sylwetek miłośników fitnessu, odpoczynek, rozrywki (oprócz siłowni, bo sport